Monday, June 29, 2009

PAS BUKIT KATIL BERTEKAD BANTU PERTAHAN KEMENANGAN DI MANEK URAI


Timbalan Ketua Jawatankuasa Pilihanraya PAS Kawasan Bukit Katil, Haji Yassim Musa berkata PAS Kawasan Bukit Katil bertekad berjuang bersungguh-sungguh membantu calon PAS mempertahankan kerusi Manek Urai pada pilihanraya kecil kawasan tersebut pada 14 Julai ini.


"Untuk itu PAS Kawasan menghantar 4 orang petugas untuk membantu kempen Pilihanraya Kecil Manek Urai pada 11-14 Julai ini."



"Antara petugas yang akan dihantar ialah TYDP, NYDP, Setiausaha dan Bendahari PAS Kawasan. Mereka akan bertugas di Unit Peti Undi Sungai Sok bersama-sama dengan PAS Kawasan Kubang Kerian dan PAS Negeri Sembilan." tambah beliau.



Menurutnya antara tugas mereka nanti ialah bertanggungjawab dalam hal berkaitan logistik, pengangkutan, keselamatan dan lain-lain.


PAS Kawasan katanya lagi akan menggunakan pengalaman yang dikutip pada pilihanraya-pilihanraya kecil sebelum ini bagi menarik pengundi memangkah calon PAS, Haji Fauzi Abdullah.


Yassim berkata tidak ada sebab mengapa pengundi Manek Urai menolak PAS kerana terbukti PAS berjaya memerintah negeri Kelantan dengan baik khasnya segi kebajikan dan kesejahteraan rakyat.

No comments:

Post a Comment